اونس طلا2371.7
مظنه16,536,000
18 گرم3,817,300
ارزش سکه37,255,608
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,600,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
توسعه تجهیزات هوشمند خانگی هوآوی:

امکان استفاده از دستیار صوتی هوشمند هوآوی برای اولین بار درسایر کشورها

پیش از این دستیارهای صوتی مجهز به هوش مصنوعی هوآوی با نام شیاوایXiaoyi در چین و تنها دردستگاه‌هایی مانند اسپیکر هوشمند و گوشی‌های هوشمند این شرکت قابل استفاده بود اما به نظر می رسد این شرکت نقشه‌ای بسیاربزرگ‌تر برای گسترش این تکنولوژی در نظر گرفته است.

چندی پیش نیز ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هوآوی در مصاحبه‌ای که در CNBC، یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های خبری چین برگزار شد گفت: «شرکت هوآوی در نظر دارد دستیار صوتی هوشمند خود را این بار در سایر کشورها در دسترس کاربران قرار دهد، اگرچه قابلیت پشتیبانی از زبان‌های متفاوت توسط این دستگاه هنوز مشخص نیست.»

هوآوی امسال از اسپیکر هوشمند خود در نمایشگاه بین المللی ایفا 2018 که در برلین آلمان برگزار شد، رونمایی کرد. پیش از تولید تکنولوژی دستیار صوتی هوآوی، این شرکت ناچار بود برای کاربرانی که می‌خواهند از اسپیکر هوشمند هوآوی درکشورهایی غیر از چین استفاده کنند ازکمک Google's Assistant و Amazon's Alexaبهره ببرند. اگرچه ریچارد یو در بخش دیگری از مصاحبه خود اضافه کرده: «هوآوی قصد دارد به همکاری با Google's Assistant و Amazon's Alexa در استفاده از محصولات خود ادامه دهد.»

مسلم است که هوآوی قصد دارد به صورت جدی‌تر به بازار تجهیزات هوشمند خانگی وارد شود و این تنها آغازی برای این شرکت است. بر مبنای شنیده‌ها در آینده نزدیک هوآوی علاوه بر اسپیکرهای هوشمند، به سراغ تجهیزات هوشمند جدید خانگی دیگری نیز خواهد رفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد