اونس طلا2376.86
مظنه16,456,000
18 گرم3,798,800
ارزش سکه37,075,368
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,400,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000
موبایل

هواوی پیش از سامسونگ دستگاه جدیدی با نمایشگر تا شونده عرضه می‌کند

هواوی به‌صورت رسمی تأیید کرده که در ماه دسامبر، نخستین گوشی هوشمند خود با صفحه‌نمایش Infinity-O سامسونگ را رونمایی خواهند کرد.

هواوی به‌سختی در تلاش است تا جایگاه سامسونگ به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند. ذکر این نکته لازم می‌نماید که عرضه‌ی گوشی میت 20 پرو برای نبرد با گلکسی نوت 9 سامسونگ و تلاش برای توسعه‌ی گوشی تاشدنی پیش از سامسونگ، همگی گواهی بر این مدعا هستند.

حال در ادامه‌ی اخبار مربوط به این شرکت، سران هواوی به‌طور رسمی تأیید کرده‌اند در ماه دسامبر، نخستین گوشی آن‌ها با صفحه‌نمایش Infinity-O سامسونگ معرفی خواهد شد.

حساب کاربری هواوی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌تازگی تصویری منتشر کرده که شمایلِ محو گوشی‌ هوشمندی با حفره‌ای در قسمت بالایی نمایشگر را به‌‌تصویر می‌کشد. همچنین در این تصویر، ماه دسامبر به‌عنوان زمان رونمایی دستگاه مذکور ذکر شده است.

طبق شایعات پیشین، سامسونگ نیز در برنامه‌های خود عرضه‌ی گوشی هوشمندی با حفره‌ی نمایشگر را در دستورکار خود قرار داده است؛ اما هنوز مشخص نیست این دستگاه زودتر از محصول هواوی معرفی خواهد شد یا خیر. بااین‌حال آنچه مشخص است، رویکرد جدی تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید برای جایگزینی بریدگی صفحه‌نمایش با حفره‌ی نمایشگر در آینده‌ای نزدیک خواهد بود که تأثیر آن را در درازمدت باید بررسی کرد.

به‌تازگی، صفحه‌ی توییتر آیس‌یونیورس نیز به این موضوع اشاره کرده است:

هواوی نخستین گوشی همراه با حفره‌ی نمایشگر را پیش از گلکسی A8s سامسونگ در ماه دسامبر عرضه خواهد کرد. البته، این امکان نیز وجود دارد که سامسونگ نیز دستگاه خود را در این ماه رونمایی کند. بنابراین، فعلاً نمی‌توان در‌این‌باره با قطعیت سخن گفت.

مشخصاً هجوم هواوی به قلمروی سامسونگ در سال‌‌های گذشته هرگز اندکی از شدتش کاسته نشده است.

دیدگاه خود را دراین‌باره با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید. به‌نظر شما، حفره‌ی نمایشگر گزینه‌ی بهتری درمقایسه‌با بریدگی صفحه‌نمایش خواهد بود؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد