اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری بی ام او:

خرید طلا از سوی بانک های مرکزی جهان تشدید شده است

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری بی ام او کاپیتال مارکتس بر این باور است که بانک های مرکزی جهان با شتاب بیشتری نسبت به ماه های قبل اقدام به خرید طلا کرده اند.

به گزارش کیتکو نیوز ، موسسه سرمایه گذاری بی ام او در تازه ترین تحلیل خود نوشت: بانک های مرکزی جهان در ماه اکتبر روند خرید طلا را با سرعت بیشتری افزایش داده اند.

بر اساس این گزارش موسسه بی ام او افزود: با توجه به کاهش قیمت طلا در ماه اکتبر نسبت به شش ماه نخست 2018 میلادی و در شرایطی که بازارهای بین المللی سهام با کاهش و افت چشمگیری روبرو شده اند، بانک های مرکزی جهان خرید طلا را طی ماه گذشته به طور فزاینده ای افزایش داده اند.

آمارهای صندوق بین المللی پول نیز این مساله را تایید می کند که خرید طلا از سوی بانک های مرکزی جهان طی ماه های اخیر با رشد فزاینده ای همراه بوده است. این در حالی است که بانک های مرکزی جهان در شش ماه نخست امسال تمایل چندانی برای خرید طلا نداشته اند.

بانک مرکزی قزاقستان طی ماه اکتبر بیش از 200 هزار اونس به ذخایر طلای خود افزوده است. جمع ذخایر طلای این کشور به بیش از 10.97 میلیون اونس رسیده است. ذخایر طلای ترکیه نیز به بیش از 15.16 میلیون اونس رسیده است.

روسیه نیز طی ماه اکتبر 960 هزار اونس طلای جدید خریداری کرده و جمع ذخایر این کشور به 66.3 میلیون اونس رسیده است. مالزی نیز برای نخستین بار از ژانویه 2017 میلادی به خریدار خالص طلا تبدیل شده و جمع ذخایر خود را 1.25 میلیون اونس رسانده است. این بالاترین سطح ذخایر طلا از سال 1999 میلادی است.

ذخایر طلای چین نیز به بیش از 59.24 میلیون اونس رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد