اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۲۰ راز موفقیت در کسب و کار/ مهارت بیاموزید

یک استاد دانشگاه با بیان ۲۰ نکته کلیدی و مهم در موفقیت یک کسب و کار و کارآفرینی، بیان داشت: در پیگیری اهدافمان سماجت کنیم و هرگز از آرمانهایمان دست برنداریم.

مسلم خانی با برشمردن نکات کلیدی درباره چگونگی موفقیت در انجام یک کسب و کار و همچنین کارآفرینی گفت: راز اول موفقیت این است که نقاط قوت خود را شناسایی کنیم و برای تقویت آنها اقدام کنیم. همچنین دوستان و الگوهای موفقی انتخاب کنیم و تلاش کنیم با آنها رقابت سازنده داشته باشیم.

این استاد دانشگاه و مدرس کسب و کار اظهارداشت: یک یا چند مهارت را به صورت کامل یاد بگیریم و از آنها برای دستیابی به اهداف استفاده کنیم. راز چهارم موفقیت عضویت در گروه ها، خوشه ها و شبکه های کسب و کار و پیگیری آنها به صورت ویژه است.

خانی با اشاره به اینکه خلاقیت و نوآوری در تمامی امور را به عنوان یک اصل بنیادین بدانیم و به آن عمل کنیم، مشورت و گفتگو با خبرگان و نخبگان کسب و کار را یک فرصت کم نظیر در موفقیت کارآفرینی دانست و افزود: مطالعه زندگی نامه و سرگذشت انسان های موفق را فراموش نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: در پیگیری اهدافمان سماجت کنیم و هرگز از آرمانهایمان دست برنداریم. در عین حال، در منزل و در محل کارمان یک"دفترچه ایده های خلاقانه" داشته باشیم و ایده هایمان را در آن ثبت کنیم.

این مدرس کسب و کار و کارآفرینی دهمین راز موفقیت را اینگونه بیان کرد که همواره به یاد داشته باشیم بزرگترین و پیچیده ترین کارها با کوچکترین گام ها آغاز می شوند. وی تاکید کرد: همچنین به یاد داشته باشیم تیم سازی و ایجاد گروه های کاری به افزایش کیفیت و مطلوبیت کارها منجر خواهد شد.

خانی با بیان دوازدهمین نکته کلیدی در موفقیت یک کسب و کار افزود: همواره و در همه حال به"بازآموزی"و"یادگیری مستمر و مداوم"پایند باشیم و به خاطر داشته باشیم تقسیم کار صحیح در محیط کار به افزایش بهره وری و انضباط و نظم کمک می کند.

این استاد دانشگاه گفت: همواره و در همه حال به"اخلاق حرفه ای"پایبند باشیم و همکاران مقید به اخلاق حرفه ای را تشویق کنیم. به یاد داشته باشیم حسابداری دقیق در کسب و کارهای خانوادگی به پایداری و ماندگاری روابط کاری منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: همواره به یادگیری نحوه استفاده از فناوری های جدید مقید باشیم و از تکنولوژی های نوین بی بهره نمانیم و در همه حال به سلامتی خود و همکارانمان حساس باشیم و برای توسعه سلامتی در محیط کارمان بکوشیم.

خانی خانواده (همسر و فرزندان و سایر اعضای خانواده) را بزرگترین پشتوانه بی نظیر دانست و تصریح کرد: خانواده را همواره در اولویت بدانیم. مسئولیت های اجتماعی کسب و کارمان را فراموش نکنیم و به یادداشته باشیم که ما هم در مقابل جامعه مسئول هستیم. فراموش نکنیم طبیعت پاک و محیط زیست سالم از جمله مهم ترین سرمایه های ما است، در حفظ و صیانت از آنها بکوشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد