اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لزوم بازنگری ارزش سرمایه بانک‌ها

​نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها وضعیت خوبی ندارند، باید ارزش سرمایه آنها بازنگری شود زیرا با تجدید سرمایه می‌توانند از شرایط موجود خارج شوند.

با اشاره به وضعیت بانک‌ها، اظهار کرد: حال و روز بانک‌ها خوش نیست و آنچه مسلم است وضعیت خوبی ندارند، باید ارزش سرمایه آنها بازنگری شود زیرا با تجدید سرمایه می‌توانند از شرایط موجود خارج شوند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی افزود: هم مردم و هم تولیدکنندگان از بانک‌ها ناراضی هستند و از طرفی بانک‌ها هم مطالبات و معوقاتی از دولت دارند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباط بخش خصوصی با تولیدکننده و سرمایه در گردش، تصریح کرد: بانک‌ها وقتی طرح‌های توجیهی تدوین می‌کنند در تطبیق با برآوردها، فاصله بسیار دارد و زمان پرداختی‌ها طولانی است.

خسته بند گفت: در چند سال گذشته طرحی بابت احیای بافت فرسوده ارائه شد و به تعدادی هم وام پرداخت شد که ۱۰ درصد باید توسط دولت پرداخت می‌شد و دولت الان به بانک‌ها در این بخش، بدهکار است.

انتقاد از تولیدکنندگانی که مالیات‌شان را در تهران پرداخت می‌کنند

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون آمده که صادرکنندگان حتی نیازی به پرکردن اظهارنامه مالیاتی ندارند، بیان کرد: دستگاه‌ها حق ندارند از قانون تفسیرهای خود را داشته باشند، در ارتباط با کارت‌های جعلی یا اجاره‌ای بازرگانی در کشور بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان ضرر کردیم و فرار مالیاتی در این بخش داشتیم.

وی با انتقاد از تولیدکنندگانی که در استان فعال هستند اما مالیات خود را توسط دفاتر مرکزی در تهران پرداخت می‌کنند، گفت: عوارضی نظیر آلودگی زیست محیطی و هزینه‌های آب و برق برخی صنایع تولیدی برای استان است اما پرداخت مالیات و حساب‌های مالی در دفاتر مرکزی در دیگر استان‌ها انجام می‌گیرد که مدیران استان باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد