اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش چشمگیر تولیدات صنعتی و سرمایه گذاری در چین طی ماه اکتبر

سایت طلا : تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که میزان تولیدات صنعتی و سرمایه گذاری در اقتصاد چین طی ماه اکتبر با افزایش غیرمنتظره ای روبرو شده است.

به گزارش رویترز، افزایش تولیدات صنعتی و سرمایه گذاری نشانگر آن است که تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت چین برای تقویت رشد اقتصادی تاحد زیادی موثر بوده است.

بر اساس این گزارش خرده فروشی طی ماه اکتبر با کاهش روبرو شده و رشد سرمایه گذاری در بخش مسکن به پایین ترین سطح در 10 ماه اخیر رسیده است.

این در شرایطی است که رشد اقتصادی چین به پایین ترین سطح خود از زمان بحران مالی و اقتصادی 2008 رسیده است.

تولیدات صنعتی چین در این مدت با رشد 5.9 درصدی روبرو شده است. اقتصاد چین با فشارهای داخلی و خارجی زیادی روبرو شده است. جنگ تجاری با آمریکا فشار شدیدی را بر صادرات و تقاضای کالاهای صنعتی چین وارد کرده است. تحلیلگران نسبت به کاهش صادرات چین به آمریکا از اوایل سال 2019 میلادی هشدار می دهند.

این آمارها نشان می دهد هزینه های دولت چین در ماه اکتبر با افزایش 8.2 درصدی روبرو شده است. خرده فروشی نیز در ماه گذشته با رشد 8.6 درصدی همراه شده که پایین ترین رشد از ماه می است.

فروش خودرو در بازار چین نیز با 11.7 درصد کاهش روبرو شده است، شاید چین امسال برای نخستین بار از 1990 میلادی با کاهش فروش خودرو روبرو شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد