اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از خودروی بی‌نظیر لینکلن آویاتور 2020 رونمایی شد

شرکت لینکلن به غیر از عرضه تریم‌های جدید انواع مختلف اس‌یووی‌های خود اعم از ناتلیوس و ناویگیتور از شاسی‌بلند بزرگ و مجلل خود یعنی آویاتور هم به طور رسمی رونمایی خواهد کرد.

آویاتور که به معنی هوانورد است، از جمله اتومبیل‌های محبوب و تاریخ ساز لینکلن در دهه‌های قبل بوده و بازگشتش به خط تولید شرکت یک نشانه خوب برای تقویت فروش زیربرند لوکس شرکت خودروسازی فورد است. طبق آنچه خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده، این خودرو تازه و لوکس در نسخه ۲۰۱۹ به سه ردیف صندلی، سیستم دیفرانسیل عقب و مجموعه‌ای از موتورهای جدید بنزینی و هیبریدی مجهز خواهد بود.

استفاده از صندلی‌های بزرگ و چرمی برقی با ۳۰نوع تنظیم، صفحه نمایش ۱۲ اینچی لمسی در داشبورد، سیستم Wi-Fi و چند پورت شارژ در کنار سیستم دستیار راننده به نام پیلوت۳۶۰ به آویاتور کمک خواهد کرد تا در مقابله با اس‌یووی‌های لوکس و بزرگ بازار مثل ب.ام.و ایکس۷، مرسدس بنز GLS، لکسوس LXو اینفینیتی QX80 با قدرت ظاهر شود. لینکلن در تلاش است تا با عرضه نسل جدید از شاسی‌بلندهای بزرگ و کوچک بتواند فروش جهانی خود را تا سال ۲۰۲۰ به حدد ۳۰۰ هزار دستگاه در سال برساند، ماجراجویی جدیدی که با هوانورد تازه شرکت احتمال موفقیت آن بالا است!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد