اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
شورای جهانی طلا خبر داد:

تقاضای طلای اروپا در سه ماه سوم با رشد 10 درصدی روبرو شد

سایت طلا : شورای جهانی طلا در تازه ترین گزارش خود از افزایش 10 درصدی تقاضای طلای کشورهای اروپایی در سه ماه سوم امسال خبر داده است.

به گزارش اسکراپ رجیستر ، شورای جهانی طلا اعلام کرد: تقاضای طلای اروپا در سه ماه سوم 2018 میلادی با 10 درصد افزایش به بیش از 51.1 تن رسیده است.

بر اساس این گزارش آلمان بیش از نیمی از تقاضای شمش و سکه طلا در بین کشورهای اروپایی را به خود اختصاص داده است. تقاضای طلا در این کشور با 10 درصد رشد به بیش از 28.4 تن رسیده است.

در اواخر سپتامبر قیمت طلا در اروپا به کمتر از 32638 یورو به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت که این پایین ترین رقم در دو سال و نیم اخیر بوده است.

به نظر می رسد نگرانی های مربوط به اوضاع مالی و بدهی ایتالیا موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا در کشورهای اروپایی شده است.

اتحادیه اروپا به تازگی تهدید کرده است که اگر ایتالیا بودجه 2019 میلادی خود را اصلاح نکند، تحریم های اقتصادی و تجاری را علیه رم اعمال خواهد کرد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان قرار خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد