اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد چشمگیر مبادلات طلا و کالا در بورس دوبی

سایت طلا : تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که حجم مبادلات در بازار بورس طلا و کالای دوبی طی سال 2018 میلادی با رشد فزاینده ای روبرو شده است.

به گزارش اسکراپ رجیستر، آمارهای رسمی حاکی است میزان مبادلات در بورس کالا و طلای دوبی از ابتدای سال 2018 میلادی تاکنون به بیش از 18.8 میلیون معامله رسیده است که نسبت به سال قبل 35 درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش پیش بینی می شود حجم مبادلات در بازار کالا و طلای دوبی تا پایان امسال به بیش از 19.67 میلیون معامله برسد. این آمارها نشان می دهد به طور متوسط هر روز بیش از 87235 معامله در بازار بورس کالا و طلای دوبی انجام شده است.

این گزارش افزود: حجم مبادلات صورت گرفته بر روی طلا و مصنوعات طلا در این مدت بیش از 48 درصد رشد داشته است. بورس طلا و کالای دوبی طی سال های گذشته نیز با رشد چشمگیر مبادلات روبرو شده است ولی ظاهرا امسال قصد دارد همه رکوردهای قبلی را بشکند.

به نظر می رسد تشدید تنش های ژئوپلیتیک در عرصه بین المللی می تواند تقاضا برای فلزات گرانبها به خصوص طلا را افزایش دهد.

عملکرد ضعیف بازار بورس کالا و طلای هند نیز تاثیر مثبتی بر بازار دوبی داشته است. حجم مبادلات مصنوعات طلا در بازار دوبی به تنهایی به بیش از 2.2 میلیون معامله به ارزش بیش از 13 میلیارد دلار رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد