اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روند صعودی قیمت طلا تا کجا ادامه خواهد داشت؟

سایت طلا : در حالی که به نظر می رسد قیمت طلا وارد یک فاز صعودی شده است، سئوال مهم این است که این روند صعودی تا کجا ادامه خواهد یافت؟

به گزارش کیتکو نیوز ، تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی بر این باورند که تا زمانی که قیمت طلا نتواند سطح مقاومتی 1240 دلاری را بشکند، باید برای سرمایه گذاری بیشتر کاملا احتیاط کرد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران تکنیکال معتقدند که سطح مقاومتی بعدی برای قیمت طلا 1275 دلار خواهد بود و روند صعودی قیمت طلا می تواند تا این سطح مقاومتی ادامه پیدا کند.

به نظر می رسد با توجه به تنش های سیاسی آمریکا و انتخابات میان دوره ای کنگره تقاضا و قیمت جهانی طلا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

وضعیت بازار سهام و نوسانات ارزش دلار آمریکا نیز عامل مهمی برای تعیین روند قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی طی روزهای آینده خواهد بود.

اگر نتایج انتخابات میان دوره ای آمریکا موجب تشدید تنش های سیاسی در این کشور شود، بی شک سرمایه گذاران بین المللی به بازار طلا روی خواهند آورد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، تحولات مربوط به تنش های تجاری بین آمریکا و چین نیز می تواند طی هفته های آینده تاثیر مهمی بر قیمت جهانی طلا و سایر کالاهای راهبردی داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد