اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
بانک ولس فارگو:

قیمت طلا تا یک سال آینده به 1350 دلار خواهد رسید

سایت طلا : بانک آمریکایی ولس فارگو پیش بینی کرده است که رابطه معکوس بین دلار آمریکا و قیمت طلا موجب خواهد شد تا قیمت این فلز گرانبها تا 12 ماه آینده افزایش یابد.

به گزارش کیتکو نیوز، آستین پیکل تحلیلگر ارشد بانک ولس فارگو تاکید کرد: با کاهش ارزش دلار آمریکا طی ماه های آینده قیمت جهانی کالاهای مختلف از جمله طلا با افزایش روبرو خواهد شد. پیش بینی ما این است که قیمت هر اونس طلا در 12 ماه آینده در محدوده 1250 تا 1350 دلاری در نوسان خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی افزود: ماه اکتبر یک دوره بسیار جالب برای تحلیلگران اقتصادی بوده است چرا که طلا همراه با افزایش دلار آمریکا با رشد قیمت روبرو شده است. در شرایطی که ارزش دلار در ماه اکتبر با رشد 1.5 درصدی روبرو شده و پیش بینی می شد قیمت جهانی طلا نیز با کاهش روبرو شود ولی قیمت طلا در این مدت 3 درصد افزایش داشته است.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی اظهار داشت: کاهش بیشتر شاخص سهام طی ماه های آینده می تواند به روند صعودی قیمت طلا کمک کند. پیش بینی بانک ولس فارگو این است که قیمت طلا تا 12 ماه آینده به مرز 1350 دلار در هر اونس خواهد رسید.

بی شک نوسانات ارزش دلار و سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان تاثیر مهمی بر قیمت جهانی طلا و سایر کالاهای راهبردی خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد