اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل موسسه تی دی اس از ادامه روند قیمت طلا

سایت طلا : تحلیلگران موسسه تی دی اس بر این باورند که طلا برای ادامه روند صعودی قیمت نیازمند افت بیشتر بازار سهام خواهد بود.

به گزارش کیتکو نیوز، موسسه سرمایه گذاری تی دی اس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: اصلاح شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی موجب شده است تا قیمت طلا در هفته های اخیر با رشد فزاینده ای روبرو شود و این مساله بسیاری از سرمایه گذاران را متقاعد کرده است تا نسبت به خرید طلا اقدام کنند.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه تی دی اس بر این باورند که قیمت طلا به شرطی روند صعودی خود را ادامه خواهد داد که روند نزولی ارزش سهام در بازارهای جهانی ادامه یابد.

در صورتی که ارزش سهام و دلار آمریکا بار دیگر با افزایش روبرو شود، احتمال کاهش مجدد قیمت طلا در بازارهای جهانی وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر به نظر می رسد تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین نیز عامل مهمی برای افت احتمالی قیمت طلا در هفته های آینده است.

اگر روند نزولی شاخص سهام در بازارهای بین المللی ادامه پیدا کند، طلا می تواند بار دیگر به بیش از 1230 دلار افزایش یابد. ولی در صورت تقویت ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای جهانی، سطح حمایتی قیمت طلا 1200 دلار خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد