اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین نظرسنجی کیتکو نیوز درباره روند بهای جهانی طلا

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران نشان می دهد که انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا موجب افزایش قیمت طلا در روزهای آینده خواهد شد.

به گزارش کیتکو نیوز، تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که نااطمینانی مربوط به نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا موجب خواهد شد تا قیمت طلا در روزهای آتی افزایش پیدا کند.

بر اساس این گزارش در حالی که جمهوریخواهان به دنبال حفظ کنترل هر دو مجلس آمریکا هستند ولی تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که دموکرات ها از شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات میان دوره ای برخوردار هستند.

در نظرسنجی این هفته 15 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که 8 نفر معادل 53 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته آینده افزایش خواهد یافت. 2 نفر معادل 13 درصد اعلام کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 5 نفر دیگر معادل 33 درصد اعلام کردند قیمت طلا تغییری نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین نیز 447 نفر شرکت کردند که از این تعداد 255 نفر معادل 57 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد د اشت. 127 نفر دیگر معادل 28 درصد تاکید کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود . 65 نفر معادل 15 درصد نیز بر این باورند که قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد داشت.

قیمت طلا در هفته ای که گذشت با کاهش 0.2 درصدی روبرو شده است. این برای نحستین بار در 5 هفته اخیر است که قیمت طلا با کاهش همراه شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد