اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز درباره روند قیمت طلا

سایت طلا : جدیدترین نظرسنجی کیتکو نیوز از تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی منتشر شد.

به گزارش کیتکو نیوز، اکثر شرکت کنندگان در نظرسنجی این هفته کیتکو پیش بینی کرده اند که روند صعودی قیمت جهانی طلا ادامه خواهد یافت.

بر اساس این گزارش قیمت طلا طی هفته گذشته برای چهارمین بار متوالی با افزایش روبرو شده است. کاهش شاخص سهام در بازارهای بین المللی و نگرانی های سیاسی و اقتصادی تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

بر اساس این گزارش 18 تحلیلگر ارشد اقتصادی در نظرسنجی این هفته شرکت کردند که 12 نفر معادل 67 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت. یک نفر معادل 6 درصد پیش بینی کرد قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و 5 نفر دیگر معادل 28 درصد اعلام کردند قیمت طلا در این مدت بدون تغییر خواهد بود.

در نظرسنجی آنلاین نیز 444 نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز 291 نفر معادل 66 درصد به افزایش قیمت طلا رای دادند. 106 نفر دیگر معادل 24 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و 47 نفر معادل 11 درصد نیز بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آتی تغییری نخواهد داشت.

هفته گذشته نیز 79 درصد کارشناسان اقتصادی وال استریت و 60 درصد سرمایه گذاران مین استریت به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 0.6 درصدی مواجه شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد