اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

چشم انداز قیمت جهانی طلا از نگاه تحلیلگران اینوستینگ

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده بیشتر تحت تاثیر تحولات بازارهای سهام و ریسک های ژئوپلیتیک در عرصه بین المللی قرار خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، در حالی که قیمت جهانی طلا طی هفته گذشته برای سومین بار متوالی با افزایش روبرو شده است، تازه ترین تحلیل نشان می دهد که قیمت این فلز گرانبها در روزهای آینده تحت تاثیر نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی و تحولات سیاسی قرار دارد.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی به دقت منتظر انتشار آمارهای رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال هستند. پیش بینی می شود رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال نسبت به سه ماه دوم با کاهش روبرو شده باشد.

نشست بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه نیز می تواند عامل مهمی برای نوسانات بازارهای بین المللی به خصوص قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها باشد.

آمارهای بخش مسکن آمریکا نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت کالاهای راهبردی داشته باشد. قیمت طلا هفته گذشته با رشد 0.59 درصدی روبرو شده است. این برای سومین هفته متوالی است که قیمت طلا با افزایش همراه بوده است.

شاخص ارزش دلار آمریکا نیز طی ماه جاری میلادی با رشد 0.68 درصدی روبرو شده است. ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی از ابتدای امسال تاکنون 4 درصد رشد داشته است.

منطقه یورو امروز چهارشنبه آمارهای فعالیت اقتصادی بخش خصوصی را منتشر می کند. بانک مرکزی کانادا نیز نرخ بهره جدید خود را اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود بانک مرکزی کانادا نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش خواهد داد.

روز پنجشنبه نشست مهم بانک مرکزی اروپا برگزار خواهد شد. نیوزلند آمارهای مهم تجارت خارجی را اعلام می کند. آلمان شاخص اعتماد تجاری را منتشر خواهد کرد.

روز جمعه آمریکا آمارهای اولیه رشد اقتصادی در سه ماه سوم 2018 را منتشر می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد