اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نگاهی به تقویم مهم اقتصادی روزهای آینده

سایت طلا : تازه ترین بررسی اینوستینگ نشان می دهد که هفته جاری یکی از شلوغ ترین روزها از نظر انتشار آمارهای مهم اقتصادی در کشورهای بزرگ جهان خواهد بود.

به گزارش اینوستینگ، انتشار آمارهای مربوط به درآمد و سود شرکت های بزرگ آمریکایی طی روزهای آینده یکی از مهمترین رویدادهای بازارهای بین المللی طی هفته جاری خواهد بود.

بر اساس این گزارش بیش از 160 شرکت حاضر در بورس وال استریت قرار است طی روزهای آینده وضعیت درآمد و سود خود در سه ماه سوم امسال را منتشر کنند.

دومین رویداد مهم طی روزهای آینده انتشار آمارهای مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال است که قرار است جمعه منتشر گردد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال به 3.3 درصد برسد. این رقم در سه ماه دوم به 4.2 درصد رسید که بهترین عملکرد در 4 سال اخیر بوده است.

سومین رویداد مهم طی روزهای آینده سخنرانی تعدادی از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا است. اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو می تواند وضعیت نرخ بهره و سیاست های پولی ایالات متحده طی ماه های آینده را بهتر مشخص کند.

فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر برای سومین بار متوالی نرخ بهره را افزایش داده و پیش بینی می شود در نشست دسامبر نیز یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

فدرال رزرو در نشست سپتامبر از رویکرد خود در افزایش تدریجی نرخ بهره علی رغم انتقادات شدید ترامپ، حمایت کرده است.

چهارمین رویداد مهم هفته جاری برگزاری نشست بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه خواهد بود. کنفرانس خبری ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا قرار است به مدت 45 دقیقه پس از پایان این نشست برگزار شود.

بانک مرکزی اروپا پیش از این وعده داده است تا برنامه خرید اوراق قرضه را تا پایان امسال خاتمه دهد و نرخ بهره را تا سال 2019 بدون تغییر حفظ کند.

پنجمین رویداد مهم نیز تصمیم بانک مرکزی کانادا درباره نرخ بهره خواهد بود که قرار است چهارشنبه اعلام شود. پیش بینی می شود بانک مرکزی کانادا نرخ بهره را با 0.25 درصد افزایش به 1.75 درصد برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد