اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا همزمان با کاهش شاخص سهام آسیا افزایش یافت

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز جمعه در شرایطی با افزایش نسبی روبرو شده است که شاخص سهام در بازارهای آسیایی کاهش یافته است.

به گزارش رویترز ، نگرانی های سیاسی و اقتصادی در عرصه بین المللی موجب شد تا شاخص سهام آسیا امروز جمعه با کاهش همراه شود و این مساله رشد قیمت طلا را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا برای سومین هفته متوالی در حال افزایش است. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به بیش از 1227 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته جاری تاکنون با رشد 0.7 درصدی روبرو شده است.

قیمت طلا هفته گذشته نیز با رشد 1.3 درصدی همراه شده بود. به نظر می رسد نگرانی های مربوط به بودجه ایتالیا و کاهش رشد اقتصادی چین تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا داشته است.

تازه ترین نظرسنجی رویترز نشان می دهد که سیاست های تجاری آمریکا در قبال چین طی سال های آینده نیز تقابل جویانه تر خواهد بود و این مساله به ضرر تجارت جهانی خواهد شد.

اتحادیه اروپا و ایتالیا همچنان اختلافات زیادی بر سر وضعیت بودجه سال آینده دولت رم دارند. به نظر می رسد نگرانی های جهانی درباره تبعات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا نیز می تواند تاثیر مهمی بر بازارهای بین المللی داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد