اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا حاوی چه نکات مهمی بود؟

سایت طلا : متن مذاکرات نشست سپتامبر فدرال رزرو نشان می دهد که سیاستگذاران پولی ایالات متحده همچنان از افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده حمایت می کنند.

به گزارش سی ان بی سی ، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی ماه های اخیر بارها از سیاست های فدرال رزرو در افزایش نرخ بهره انتقاد کرده و آن را تهدیدی علیه رشد اقتصادی ارزیابی نموده است ولی متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو نشان می دهد که مقام های پولی ایالات متحده همچنان خواستار افزایش نرخ بهره هستند.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر برای سومین بار متوالی در سال 2018 میلادی نرخ بهره را افزایش داده و گمانه زنی ها حاکی است که یک بار دیگر نیز در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

در متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمده است: "در خصوص چشم انداز سیاست های پولی فراتر از این نشست باید اعلام کرد که شرکت کنندگان در نشست فدرال رزرو بر این باورند که افزایش تدریجی نرخ بهره مطابق با اهداف تعیین شده و هماهنگ با رشد و رونق اقتصادی خواهد بود. افزایش نرخ بهره همچنان هماهنگ با هدف فدرال رزرو برای دستیابی به نرخ تورم 2 درصدی است."

تاکید فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در شرایطی است که ترامپ بار دیگر از سیاست های بانک مرکزی آمریکا به شدت انتقاد کرده و آن را بزرگترین تهدید علیه خود دانسته است.گ

این در شرایطی است که برخی مقام های فدرال رزرو بر این باورند که سیاست های مالی دولت ترامپ یک تهدید بزرگ برای رشد و رونق اقتصادی به شمار می رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد