اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه آبردین:

نوسانات شدید بازار سهام به نفع طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آبردین تاکید کرد تشدید نوسانات بازار سهام می تواند در نهایت به نفع قیمت طلا تمام شود.

به گزارش کیتکو نیوز ، مکسول گلد تحلیلگر برجسته موسسه آبردین گفت: نوسانات شدید بازار سهام می تواند به معنای سرمایه گذاری بیشتر در بازار جهانی طلا و رشد قیمت این فلز گرانبها در کوتاه مدت باشد.

بر اساس این گزارش وی افزود: اگر روند نزولی شاخص سهام در بازار وال استریت آمریکا همچنان ادامه داشته باشد، این مساله می تواند به نفع قیمت جهانی طلا در روزهای آینده شود.

افت شدید شاخص سهام وال استریت طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه موجب شد تا قیمت طلا بار دیگر به بیش از 1200 دلار افزایش یابد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، کاهش شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی نیز می تواند در نهایت به نفع قیمت طلا باشد.

به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر نوسانات بازار سهام، ارزش دلار و سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت.

فدرال رزرو آمریکا از ابتدای امسال تاکنون 3 بار نرخ بهره را افزایش داده و پیش بینی می شود تا پایان امسال یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد