اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین پیش بینی تکنیکال از سطوح حمایتی و مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت

سایت طلا : با کاهش شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی اکنون سرمایه گذاران و تحلیلگران اقتصادی منتظر ادامه روند صعودی قیمت طلا هستند.

به گزارش کیتکو نیوز ، افت شدید شاخص سهام در بازار آمریکا موجب شد تا قیمت جهانی طلا با رشد فزاینده ای روبرو شود و روز پنجشنبه به بالاترین سطح خود در 2 ماه اخیر برسد.

بر اساس این گزارش یاسپر لاولر تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری لندن کاپیتال گروپ در این باره گفت: افت شدید شاخص سهام بزرگترین و مهمترین کاتالیزور برای افزایش قیمت طلا بوده است. به نظر من اگر طلا بتواند بالاتر از سطح مقاومتی 1220 دلاری تثبیت شود، روند صعودی آن تا 1250 دلار در هر اونس ادامه خواهد داشت.

فیلیپ استریبل تحلیلگر ارشد موسسه آر جی او فیوچرز نیز گفت: طلا باید بالاتر از 1225 دلار در هر اونس تثبیت شود تا بتوان نسبت به ادامه روند صعودی قیمت و دستیابی به سطح مقاومتی بعدی یعنی 1250 دلار امیدوار بود.

سایر تحلیلگران نیز موافق این مساله هستند که سطح مقاومتی بعدی برای طلا 1220 دلار است و طلا باید بالاتر از این سطح حساس تثبیت شود.

ادامه نگرانی های بین المللی نسبت به تنش های تجاری بین آمریکا و چین می تواند عامل مهمی برای کاهش بیشتر شاخص سهام در بازارهای بین المللی باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد