اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بعد از سانسور گزارش حساب سرمایه آمارهای نیما در سنا هم سانسور شد

در حالی که از بهمن ماه سال گذشته گزارشهای حساب سرمایه توسط بانک مرکزی سانسور شده، آمارهای عملکرد هفتگی و ماهیانه بازار ثانویه سامانه نیما در سنا نیز سانسور شد.

در حالی که بانک مرکزی از اواخر سال قبل، گزارشهای مربوط به حساب سرمایه کشور را سانسور کرده بود، بررسیها نشان میدهد انتشار گزارشهای مربوط به سامانه نیما در سایت سنا نیز سانسور شده است.

به گزارش تسنیم، از بهمن ماه سال قبل بانک مرکزی گزارشهای مربوط به خالص حساب سرمایه که در جدول اول بخش تراز پرداختها قرار داشت را منتشر نکرده و در ماههای اخیر نیز جداول 2 به بعد بخش ترازهای پرداخت منتشر شده است.

این درحالی است که از چند روز قبل گزارش عملکرد سامانه نیما و بازار ثانویه که در سایت سنا منتشر میشد با محدودیت رو به رو شده و این بخش گزارشی نیز از سایت سنا حذف شده و تنها قیمتهای کلی ارزها (اعم از اسکناس و حواله ) در سایت مذکور قابل رویت است.

حذف گزارش آماری عملکرد سامانه نیما در حالی صورت گرفته که مشخص نیست آمارهای مثبت عملکرد سامانه نیما در خصوص عرضه دلار 8300 تومانی چه اثار منفی در بازار ارز خواهد داشت.

گفتنی است بانک مرکزی در حالی گزارشهای هفتگی و ماهیانه سامانه نیما (از 15 مرداد ماه تا کنون ) را حذف کرده که به صورت کلی گزارشهای روزانه از قیمت و میزان عرضه ارز را منتشر میکند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد