اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه جی اف ام اس:

تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا همچنان افزایش خواهد یافت

سایت طلا : در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به وضعیت تقاضای فیزیکی و مکان امن سرمایه گذاری طلا ابراز تردید و نگرانی می کنند ولی موسسه رویترز جی اف ام اس هنوز نسبت به تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا امیدوار است.

به گزارش رویترز، سامسون لی تحلیلگر ارشد موسسه جی اف ام اس رویترز تاکید کرد: عملکرد طلا در مقایسه با سایر فلزات گرانبها نشان می دهد که تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا همچنان رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا می تواند موجب عملکرد بهتر این فلز گرانبها نسبت به پلاتین شود. گرچه قیمت طلا بر حسب دلار آمریکا با کاهش نسبی روبرو شده است ولی عملکرد آن نسبت به سایر فلزات گرانبها همچنان بهتر بوده است.

وی در ادامه افزود: در صورت تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین، بازار طلا تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت. بی ثباتی در بازارهای مالی و ارز کشورهای نوظهور نیز می تواند موجب تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شود.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: گرچه قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر افزایش نرخ بهره آمریکا و تقویت ارزش دلار احتمالا تحت فشار زیادی قرار خواهد داشت ولی در بلند مدت، افزایش بدهی و کسری بودجه آمریکا موجب کاهش ارزش دلار خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد