اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد بیش از حد قیمت مسکن به ضرر بازار است/ ثبات قیمت مسکن در صورت ادامه کاهش نرخ ارز

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر اینکه اگر روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد، قیمت مسکن ثبات پیدا می‌کند، گفت: قطعا رشد بیش از حد قیمت موجب کسادی بازار مسکن می شود.

مصطفی‌ قلی خسروی با تاکید بر اینکه اگر قیمت مسکن افزایش یابد قدرت خرید متقاضیان نیز کاهش می یابد و‌ بازار مسکن کساد می شود، اظهار داشت: متاسفانه هر زمانی که کالایی گران می‌شود، مردم برای خرید آن اقدام می‌کنند، پس افرادی که نیازمند مسکن هستند، اقدام به خرید کنند.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی در پاسخ به این سئوال که اگر روند نزولی نرخ ارز ادامه یابد، قیمت مسکن نیز کاهش می‌یابد، گفت: نمی‌توان با قاطعیت در مورد رشد و یا کاهش قیمت مسکن اظهار نظر کرد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بنده بارها اعلام کرده‌ام که مسکن بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است و متقاضیانی که نیازمند مسکن هستند، برای خرید اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که عده‌ای عنوان می‌کنند که مسکن دیگر کشش رشد قیمت ندارد، گفت: سال گذشته نیز برخی عنوان می‌کردند که قیمت مسکن افزایش نمی‌یابد و کشش ندارد، اما دیدیم که قیمت مسکن افزایش یافت، پس بنابراین وجود نقدینگی سرگردان و ورود آن به هر بازاری آن بازار را دستخوش تغییر قیمت می‌کند.

قلی خسروی با عنوان این مطلب که در گذشته همواره از یک مثال معروف در میان املاکی‌ها برای متقاضیان مسکن استفاده کرده است، گفت: همواره به متقاضیان مسکن این توصیه را کرده‌ام که با خرید مسکن و نگه داشتن آن تا ۵ سال آن مسکن شما را تا ۵۰ سال نگه می‌دارد، پس اگر کسانی که نیازمند مسکن برای خود و یا فرزندان خود هستند، بهترین گزینه می‌تواند خرید مسکن باشد.

خسروی تأکید کرد که اگر روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد، قیمت مسکن ثبات پیدا می‌کند، اما درباره اینکه با قاطعیت بگوییم قیمت مسکن افزایش و یا کاهش خواهد یافت، نمی‌توان اظهارنظر کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد