اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش صادرات نفت آمریکا همزمان با رشد واردات نفت هند از ایران

سایت طلا : تازه ترین آمارهای منتشر شده نشان می دهد که خریداران هندی در آستانه اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران، واردات نفت از ایالات متحده را کاهش داده و خرید نفت از ایران را افزایش داده اند.

به گزارش رویترز ، موسسه اطلاعات کشتیرانی موسوم به "کپلر" اعلام کرد: پالایشگاه های هند در آستانه اعمال مجدد تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران در ماه نوامبر، میزان واردات نفت از ایالات متحده را کاهش داده و در مقابل خرید نفت از ایران را افزایش داده اند.

بر اساس این گزارش صادرات نفت آمریکا به هند در ماه گذشته به 84 هزار بشکه در روز کاهش یافته است که این رقم نسبت به 347 هزار بشکه در ماه ژوئن با کاهش 75 درصدی روبرو شده است.

هند 12 درصد صادرات نفت آمریکا در ماه ژوئن را تشکیل داده است. پالایشگاه های نفت هند در ماه گذشته روزانه 502 هزار بشکه نفت از ایران خریداری کرده اند که این رقم نسبت به 111 هزار بشکه در ماه اوت با رشد فزاینده ای روبرو شده است.

هند یکی از مشتریان اصلی و مهم نفت ایران در آسیا به شمار می رود. با این حال پالایشگاه های هند از ژوئن تاکنون واردات نفت از ایران را به خاطر تحریم های آمریکا کاهش داده اند.

صادرات نفت ایران به چین نیز با 29 هزار بشکه افزایش به بیش از 620 هزار بشکه در روز رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد