اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تحت تاثیر سیاست های پولی چین با کاهش روبرو شد

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تحت تاثیر تقویت ارزش دلار آمریکا و سیاست های انبساطی پولی بانک مرکزی چین با کاهش روبرو شده است.

به گزارش رویترز ، بانک مرکزی چین تصمیم گرفته است تا سیاست های انبساطی پولی را برای حمایت از رشد و رونق اقتصادی ادامه دهد. این مساله موجب تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 0.2 درصد کاهش به کمتر از 1196 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته گذشته با رشد 0.9 درصدی روبرو شده بود.

شاخص ارزش دلار در برابر سبدی از شش ارز معتبر بین المللی با افزایش 0.1 درصدی روبرو شده است.

بانک مرکزی چین روز یکشنبه اعلام کرده است که نرخ ذخیره قانونی بانک ها را کاهش داده است. این اقدام با هدف حمایت از رشد و رونق اقتصادی و رشد تسهیلات و اعتبارات بانکی انجام شده است.

مقام های چینی به شدت نگران تبعات منفی جنگ تجاری با آمریکا هستند. این در شرایطی است که تازه ترین آمارهای وزارت کار آمریکا نشان می دهد نرخ بیکاری این کشور طی ماه سپتامبر به پایین ترین سطح در 49 سال اخیر رسیده است.

جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو نیویورک تاکید گرده است که از ایده بانک مرکزی آمریکا برای افزایش یک بار دیگر نرخ بهره تا پایان امسال و سه بار دیگر در سال 2019 میلادی حمایت می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد