اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه میتسوبیشی:

افزایش قیمت جهانی نفت به نفع قیمت طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری میتسوبیشی بر این باورند که رشد قیمت جهانی انرژی در کوتاه مدت موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد.

به گزارش کیتکو نیوز ، قیمت جهانی هر اونس طلا در سه ماه دوم و سوم 2018 میلادی با کاهش 10 درصدی روبرو شده است که این بدترین عملکرد قیمت این فلز گرانبها از 2014 میلادی به شمار می رود.

بر اساس این گزارش بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا از یک سو و کاهش صادرات نفت ایران به خاطر تحریم های آمریکا موجب شده است تا قیمت نفت سبک آمریکا و همین طور قیمت نفت برنت دریای شمال از ماه اوت تاکنون 20 دلار در هر بشکه افزایش یابد.

افزایش قیمت جهانی نفت در شرایطی است که عربستان سعودی در سکوت کامل رسانه ای تولید نفت خود را افزایش داده و روسیه نیز تولید خود را به یک رکورد جدید رسانده است تا سهم ایران را در بازار جهانی انرژی تصاحب کنند.

این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کرده است که فشارهای تورمی ناشی از افزایش قیمت جهانی نفت در نهایت منجر به افزایش تقاضا و قیمت طلا در میان مدت خواهد شد.

موسسه میتسوبیشی بر این باور است که اگر قیمت طلا بتواند بالاتر از سطح 1200 دلار در هر اونس تثبیت شود، تقاضا در بازارهای بین المللی با رشد فزاینده ای روبرو خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد