اونس طلا2330.99
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

امروز از بازار ارز چه خبر؟

امروز دلار نوسانات زیادى را تجربه کرد و اگرچه در ابتداى معاملات روز جارى روند آرامى در پیش گرفته بود اما در ساعات میانى روز مجدد اوج گرفت.

فاطمه اکبرخانى؛ بنابر گزارش میدانى خبرنگار اقتصادآنلاین از بازار فردوسى، امروز نرخ دلار در صرافى ها بین محدوده ١٣/١٠٠ تا ١٤/١٠٠ براى فروش و ١٣ هزار تا ١٤ هزار تومان براى خرید از مشترى در نوسان بود همچنین آن ها در روز جارى بر خلاف روز گذشته، ارز مردم را خریدارى مى ‌کردند و معاملات مربوط به فروش را نیز انجام مى دادند.

در طرف دیگر بازار، دلالان نرخ دلار را در محدوده ١٤هزار تا ١٥ هزار تومان حفظ کرده بودند اما آن چه در این بازار دیده مى شد بیانگر این بود که در واقعیت هیچ معامله اى با نرخ هاى اعلام شده انجام نمى‌شود.

دلالان در بازار امروز به شدت به فروش دلارهاى باد کرده اى که روى دستشان سنگینى کرده تمایل نشان مى دادند چرا که خبرها حاکى از این است که نرخ دلار در معاملات شنبه هفته آینده، ریزش بیشترى خواهد داشت.

از برهم خوردن معاملات کوچه و پس کوچه اى بازار نیز پیدا بود که دلالان با همان نرخى که زمزمه مى کنند، معاملات انجام نمى دهند و در نهایت دلار را با نرخ حدود ١٦ هزار تومان مى فروشند.

در نهایت صرافى ها با نمایان کردن دلار با نرخ ١٠/١٠٠ تومان براى فروش و ١٠هزار تومان براى خرید معاملات امروز را قطع کرده و وعده ریزش نرخ در هفته آینده را دادند.

گفتنی است؛ بیشتر جمعیت حاضر در این بازار را دلالان تشکیل داده بودند و مردم و صرافان با احتیاط بیشترى نسبت به دو روز گذشته تن به معامله مى‌دادند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد