اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد اقتصادی:

قیمت طلا به شدت در برابر آمارهای مثبت اقتصادی آمریکا آسیب پذیر است

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته بازار طلا بر این باور است که انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا تاثیر منفی زیادی بر قیمت جهانی طلا دارد.

به گزارش کیتکو نیوز، فیل فیلین تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری پرایس فیوچرز تاکید کرد: طلا به شدت در برابر آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا آسیب پذیر شده است.

بر اساس این گزارش وی افزود: انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا موجب تقویت ارزش دلار می شود و این مساله به ضرر قیمت طلا خواهد بود. به نظر من اگر آمارهای مثبت اقتصادی بیشتری در روزهای آینده در آمریکا اعلام شود، قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد.

انتشار آمارهای مثبت اقتصادی به معنای فراهم شدن شرایط مناسب برای فدرال رزرو است تا نرخ بهره را افزایش دهد.

کوین گرادی تحلیلگر ارشد موسسه فونیکس فیوچرز نیز گفت: این احتمال وجود دارد که قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و افزایش بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا تا 1168 دلار در هر اونس کاهش پیدا کند.

دارین نیوسام تحلیلگر مستقل تکنیکال نیز پیش بینی کرده است که قیمت طلا در روزهای آینده تا 1184 دلار کاهش خواهد داشت. اگر این سطح حمایتی شکسته شود قیمت هر اونس طلا تا 1167 دلار ریزش دارد.

البته برخی تحلیلگران اقتصادی نیز معتقدند که کاهش ارزش دلار آمریکا در روزهای آینده می تواند قیمت طلا را تا 1220 دلار در هر اونس برساند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد