اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توافق تجاری آمریکا و کانادا فشار زیادی بر قیمت طلا وارد می کند

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز سه شنبه با افزایش روبرو شده است ولی توافق تجاری آمریکا و کانادا فشار زیادی را بر قیمت این فلز گرانبها وارد می کند.

به گزارش رویترز ، قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز سه شنبه با 0.3 درصد افزایش به بیش از 1190 دلار رسیده است. این در شرایطی است که قیمت طلا روز گذشته پس از اعلام توافق تجاری آمریکا و کانادا با کاهش نسبی روبرو شده بود.

بر اساس این گزارش شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی نیز به 95.27 واحد رسیده است. این شاخص روز گذشته به بالاترین سطح خود در 3 هفته اخیر رسیده بود.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز با افزایش روبرو شده است. شاخص سهام ژاپن به بالاترین سطح خود در 27 سال اخیر رسیده است. توافق تجاری آمریکا و کانادا موجب شده است تا قیمت جهانی نفت با افزایش چشمگیری روبرو شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از توافق تجاری با کانادا و مکزیک استقبال کرد و آن را یک پیروزی بزرگ برای کارگران آمریکایی توصیف کرده است.

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که رشد فعالیت های صنعتی در اروپا و آسیا طی ماه سپتامبر با کاهش روبرو شده است. سفارش های صادراتی نیز در این کشورها با افت محسوسی مواجه گردیده است.

تازه ترین آمارهای صندوق بین المللی پول نشان می دهد که میزان ذخایر طلای هند در ماه اوت با 6.8 درصد رشد به 579 تن رسیده است. این رقم برای مراکش با 18.8 تن کاهش به 3.28 تن رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد