اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش شاخص های سهام در بازارهای جهانی با اعلام حمایت چین از یونان

با اعلام دولت چین مبنی بر ضمانت بازپرداخت وام 130 میلیارد یورویی به رهبران اتحادیه ی اروپا، شاخص های سهام در بازارهای جهانی با افزایش رو به رو شدند.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، سرمایه داران در حالی به ادامه ی فعالیت در بازارهای اروپایی امیدوار شدند که دولت چین در اقدامی عنوان کرده است که در ایجاد اعتماد بیشتر برای کمک به حل مشکلات منطقه ی یورو و یونان وارد عمل خواهد شد و دولت یونان نیز در اعلام نظری عنوان کرد که برای باز پرداخت وام 130 میلیارد یورویی ضمانتی را به صورت کتبی به اتحادیه ی اروپا ارائه خواهد کرد.

از این رو اکثر شاخص های سهام در اروپا با افزایش رو به رو شده اند. شاخص stoxx50 با اعلام ساعت 7:16 دقیقه به وقت لندن به 2.509 امتیاز رسید. این افزایش در حالی صورت گرفته است که شاخص های Ftse100 با 0.7 درصد، S&P500 با 0.6 درصد و MSCI با 1.8 درصد افزایش رو به رو شده اند.

این موضوع در حالی رخ داده است که اکثر شاخص های سهام در اروپا در روز گذشته با کاهش رو به رو شده بودند. این کاهش بدان علت بوده است که در روز گذشته رتبه ی اقتصادی 6 کشور اروپایی توسط موسسه اعتبار سنجی مودی با کاهش همراه شد و به سرمایه داران شوک غیر منتظره ای را وارد نمود./ح
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد