اونس طلا2211.58
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

شاسی بلند S۷ در آستانه ورود به بازار +مشخصات

روز شمار حضور جناب اس۷ در خیابان‌ها آغاز شده است. خودرویی که با حضورش تمامی معادلات را در زمینه‌های هزینه نگهداری، امکانات رفاهی، ایمنی و حتی قیمت تمام شده بر هم خواهد زد. پس از عرضه موفق محصول سربلند از هر جهت خودروسازی کارمانیا یعنی بی‌وای‌دی اس۶ حال زمان آن فرا رسیده تا جناب اس۷ یکه تاز کراس‌اوورها در بازار داخلی خودرو کشور باشد. جناب اس۷ را به زودی در خیابان‌ها مشاهده خواهید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، جناب اس7 در زمان حضور در بازار حتی فرصت عرضه اندام را به رقبای خود نخواهد داد. رقبایی که چه از نظر فنی و چه از دیدگاه فضای داخلی در جایگاه پایین‌تری نسبت به این محصول قرار گرفته‌اند. گذشته از این، در بحث کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش نیز خودروسازی کارمانیا این روزها جایگاه خود را در میان مشتریان برند بی‌وای‌دی تثبیت کرده است. همانطور که عنوان شد، جناب اس7 قدرتمندترین کراس‌اوور بازار داخلی خودرو کشور است که با اختلاف فاحشی، این برتری خود را حتی به رخ رقبای تازه وارد و حتی در شرف ورود به بازار! می‌کشد. قدرت 203 اسب بخاری و گشتاور 320 نیوتن‌متری به لطف پیشرانه مدرن 2 لیتری مجهز به سیستم توربوشارژ در اختیار راننده قرار دارد و از طریق گیربکس دو کلاچه WDCT 6 سرعته، 7 سرنشین جناب اس7 را به ماجراجویی دعوت می‌کند. جالب است بدانید که گیربکس دو کلاچه تَر جناب اس7 در مقایسه با خودروهای معادلی که از گیربکس دو کلاچه خشک استفاده می‌کنند نه تنها استهلاک کمتری داشته، بلکه هزینه نگهداری پایین‌تری نیز دارد.

جناب اس7 از منظر طراحی، یکی از محصولات مدرن با اصول طراحی به روز بی‌وای‌دی به شمار می‌رود. در طراحی این خودرو نه تنها از حجم‌های اغراق‌آمیز خبری نیست، بلکه تعریف سادگی در عین زیبایی را می‌توان در پیکره کلی جناب اس7 مشاهده کرد. این در حالی است که بعضی از هموطنان این خودرو بدون ایده‌پردازی جدیدی، هنوز در پی کپی‌برداری‌های ناشیانه در طراحی داخلی و خارجی خود هستند. در زمینه ایمنی هم جناب اس7 با بهره‌مندی از 5 ستاره CNCAP در زمره ایمن‌ترین خودروهای موجود در بازار داخلی کشور قرار می‌گیرد.

به محض قرار گرفتن بر روی صندلی راننده، خود را در مرکز فرماندهی جناب اس7 می‌یابید. محصولی که خودروسازی کارمانیا بر خلاف برخی برندها بدون دخالت و کاستی در آپشن‌ها، آن را همانطور که در بازارهای برون مرزی می‌توان مشاهده کرد تولید و عرضه کرده است. راننده با امکان تنظیم 12 جهته صندلی خود در شرایطی پشت فرمان جناب اس7 قرار دارد که کیلومتر شمار تمام دیجیتال آن در 4 حالت گوناگون، طبق سلیقه راننده، همزمان با حافظه سه حالته یکپارچه صندلی سِت می‌شود. از سوی دیگر مانیتور 10.1 اینچی این خودرو با سیستم عامل اندروید قابلیت استفاده از برنامه‌های مورد استفاده مالک خود را نیز دارد. جناب اس7 تنها کراس‌اوور موجود در بازار داخلی خودرو کشور است که از سیستم تهویه مطبوع دوگانه با امکان تصفیه آلودگی‌ها (PM2.5) را دارد. این بدان معناست که شما در داخل کابین جناب اس7 هوایی همانند هوای کوهستان‌های سوئیس را دارا و تنفس خواهید کرد. دوربین ثبت وقایع که پشت آیینه داخلی این خودرو نصب شده است، به طور مداوم در حال ضبط کردن وقایع سفر است و مالک می‌تواند تصویر آن را هم از طریق نمایشگر نصب‌شده بر روی آیینه تماشا کند و هم با بهره‌گیری از کارت حافظه از اطلاعات آن استفاده نماید. جناب اس7 تعریف دوباره واژه لوکس در رده کراس‌اوورهای موجود در بازار است. واژه‌ای که رقبای جناب اس7 بدون داشتن امکاناتی خاص از آن استفاده می‌کنند!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد