اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا پیش از اعلام نتایج نشست فدرال ررزو آمریکا کاهش یافت

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آستانه اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا با کاهش نسبی روبرو شده است.

به گزارش رویترز ، تقویت ارزش دلار آمریکا موجب شده است تا قیمت طلا در بازارهای جهانی بار دیگر با کاهش همراه گردد. سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا هستند.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1200 دلار رسیده است. سرمایه گذاران بین المللی انتظار دارند که فدرال رزرو در پایان نشست امروز خود نرخ بهره را 0.25 درصد دیگر افزایش دهد. این سومین افزایش نرخ بهره آمریکا در سال 2018 به شمار می رود.

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا طی ماه سپتامبر به بالاترین سطح خود در 18 سال اخیر رسیده است.

یک مقام ارشد تجاری دولت ترامپ اعلام کرده است که تغییر سیاست های اقتصادی و تجاری چین علی رغم اعمال تعرفه های سنگین بر 250 میلیارد دلار واردات این کشور ، کار سختی خواهد بود.

شاخص ارزش دلار آمریکا نیز امروز در برابر ارزهای معتبر بین المللی با رشد 0.1 درصدی روبرو شده است.

یک مقام ارشد آمریکایی گفته است که کانادا امتیازات لازم و کافی را برای دستیابی به توافق نهایی بر سر پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی موسوم به نفتا نداده است و آمریکا بیشتر از این منتظر کانادا نخواهد ماند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد