اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحریم ها صنعت طلاوجواهر را خود کفاتر می کند

سایت طلا؛ با توجه به تحریم کشورهای بیگانه صنعت طلاوجواهر روند روبه رشد بخود گرفته و همپای کشورهای همجوار از نظر تکنولوژی روز حرکت می کند.

علی اصغر صالحی مدیر کارخانه ماشین سازی صالحی در گفتگو با خبرنگار سایت طلا با اعلام این خبر افزود: کار تولید قطعات ماشین آلات طلا را ده سال پیش در مجموعه ای حدود صدمتر شروع کردم و در حال حاضر به یازده هزار متر رسیده و اکنون 120 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند تا جایی که در این کارخانه 80 درصد قطعات و تجهیزات طلاوجواهر را در داخل تولید می کند.

وی تصریح کرد: با توجه به تحریم کشورهای بیگانه خوشبختانه بازار خوبی داریم و در حالیکه بیشتر کشورهای غربی با رکود اقتصادی مواجه هستند و بازار ما در کشورهای حاشیه خلیج فارس خوب است.

صالحی تاکید کرد: بیشتر قطعات تولیدی را به کشورهای دبی، ایتالیا، افغانستان و عراق صادر می کنیم.

مدیر کارخانه ماشین سازی صالحی اظهار داشت: در سیستم کارخانجات تولیدی طلاوجواهر با مشکل مواجه نیستیم تنها ده درصد کار ما به روش سنتی است که با تکنولوژی روز همسو نیست و در نظر داریم که این مشکل را در آینده برطرف کنیم.

وی گفت: 80 درصد ماشین آلات در داخل و مابقی را از کشورهای ایتالیا، آلمان و ژاپن که از کیفیت بالایی برخوردار است تامین می شود بنابراین اگر در آینده مورد توجه و حمایت اساسی مسئولان قرار گیریم پیش بینی می کنیم که هیچ وابستگی به کشورهای بیگانه نداشته باشیم.

صالحی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی بستر مناسبی برای ایجاد رقابت سالم و توسعه صنعت طلاوجواهر است که باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خوبی در این راستا به عمل آید.

وی در خاتمه از نحوه ثبت نام در نمایشگاه و برخورد مسئولین نمایشگاه درباره شرکت در آن انتقاد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد