اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل موسسه سرمایه گذاری بی ام او از روند نوسانات قیمت طلا

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری بی ام او بر این باورند که قیمت طلا زمانی افزایش خواهد یافت که فدرال رزرو آمریکا برنامه افزایش نرخ بهره را متوقف کند.

به گزارش کیتکو نیوز ، در حالی که فدرال رزرو آمریکا قصد دارد هفته آینده نشست مهمی را برگزار کند، تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری بی ام او تاکید کردند که قیمت طلا زمانی با افزایش روبرو خواهد شد که فدرال رزرو برنامه افزایش نرخ بهره را متوقف کند.

بر اساس این گزارش افزایش نرخ بهره آمریکا تاثیر زیادی بر رشد ارزش دلار در برابر سایر ارزهای معتبر بین المللی دارد و این اقدام فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند.

این بانک معتبر بین المللی در پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا در سال 2018 تجدیدنظر کرده و اعلام نموده است که میانگین قیمت هر اونس طلا امسال به 1273 دلار خواهد رسید. این رقم نسبت به گزارش قبلی این موسسه سرمایه گذاری 4 درصد کاهش نشان می دهد.

بانک بی ام او پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا سال آینده نیز به 1285 دلار می رسد که این رقم نیز نسبت به گزارش قبلی یک درصد کاهش داشته است.

این بانک افزود: میانگین قیمت هر اونس طلا طی سال های 2020 و 2021 میلادی نیز به 1250 دلار خواهد رسید. اگر فدرال رزرو آمریکا در برنامه افزایش نرخ بهره تغییراتی را ایجاد کند، روند صعودی قیمت جهانی طلا آغاز خواهد شد.

این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس نقره نیز امسال به 15.80 دلار خواهد رسید که این رقم نسبت به گزارش قبلی 8 درصد کاهش نشان می دهد. میانگین قیمت هر اونس نقره در سال 2019 میلادی نیز به 16 دلار خواهد رسید. میانگین قیمت هر اونس پلاتین نیز با 5 درصد کاهش نسبت به گزارش قبلی به 1050 دلار خواهد رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد