اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش تولید نفت خام چین برای نخستین بار در 3 سال اخیر

سایت طلا : تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که تولید نفت خام چین در ماه اوت برای نخستین بار در سه سال اخیر با افزایش روبرو شده است.

به گزارش رویترز، پس از درخواست شی جین پینگ رئیس جمهور چین برای افزایش امنیت انرژی در پی تشدید تنش های تجاری با آمریکا، آمارهای رسمی نشان می دهد تولید نفت چین در ماه اوت برای نخستین بار در 3 سال اخیر با افزایش همراه بوده است.

بر اساس این گزارش تولید نفت چین طی ماه اوت به بیش از 16 میلیون تن معادل 3.77 میلیون بشکه در روز رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 0.2 درصد رشد نشان می دهد.

این نخستین بار از اکتبر 2015 میلادی است که تولید نفت چین با افزایش روبرو شده است. البته تولید نفت چین از ابتدای امسال تاکنون به 125.95 میلیون تن معادل 3.78 میلیون بشکه در روز رسیده است که نسبت به سال قبل 1.8 درصد کاهش داشته است.

افزایش تولید نفت چین در شرایطی است که قیمت هر بشکه نفت در بازارهای جهانی در ماه اوت تا 80 دلار افزایش یافت. اکثر میادین نفتی چین می توانند با نفت 70 دلاری نیز به تولید ادامه دهند.

پالایشگاه های چین در ماه اوت نیز 50.31 میلیون تن نفت خام را پالایش کرده اند که این رقم معادل 11.85 میلیون بشکه در روز بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد