اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نگاهی به رویدادهای مهم اقتصادی روزهای آینده

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که مناقشه تجاری بین آمریکا و چین همچنان مهمترین رویداد اقتصادی روزهای آینده خواهد بود.

به گزارش اینوستینگ ، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است که قصد دارد تعرفه 200 میلیارد دلاری علیه واردات کالاهای چینی اعمال کند، به نظر می رسد مناقشه تجاری بین واشنگتن و پکن تاثیر مهمی بر بازارهای بین المللی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش تصمیم ترامپ برای اعمال تعرفه های تجاری جدید علیه چین بر خلاف دعوت استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا از مقام های چینی برای از سرگیری مذاکرات تجاری است. ترامپ بارها از چین خواسته است تا مازاد تجاری را با آمریکا کاهش دهد.

دومین رویداد مهم ، انتشار آمارهای مسکن در آمریکا است. وزارت بازرگانی آمریکا قصد دارد چهارشنبه آمارهای مربوط به ساخت و ساز مسکن در ماه اوت را منتشر کند.

در حالی که طی هفته جاری آمارهای چندان زیادی در اقتصادهای بزرگ جهان منتشر نمی شود، برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا به دقت زیر نظر قرار گرفته است.

سومین رویداد مهم ، انتشار آمارهای تورم انگلیس است. دفتر آمارهای ملی انگلیس قرار است چهارشنبه نرخ تورم در ماه اوت را اعلام کند. پیش بینی می شود نرخ تورم انگلیس در ماه اوت به 2.4 درصد رسیده باشد. این رقم در ماه جولای به 2.5 درصد رسیده بود.

انتشار آمارهای تورم انگلیس در شرایطی است که نگرانی های زیادی درباره تبعات منفی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مطرح شده است. بانک مرکزی انگلیس نیز ظاهرا قصد ندارد در شرایط کنونی نرخ بهره را افزایش دهد.

چهارمین رویداد مهم انتشار آمار مربوط به شاخص خرید مدیران منطقه یورو است که قرار است جمعه منتشر شود.

پنجمین رویداد مهم روزهای آینده نیز برگزاری نشست بانک مرکزی ژاپن است. پیش بینی می شود بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره کوتاه مدت را بدون تغییر در سطح منفی 0.1 درصد نگه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد