اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه بین المللی نقره خبر داد:

چین یک بازیگر مهم در بازار جهانی نقره خواهد بود

سایت طلا : موسسه بین المللی نقره در تازه ترین گزارش خود بر اهمیت جایگاه چین در بازار جهانی نقره طی سال های آینده تاکید کرده است.

به گزارش کیتکو نیوز ، موسسه بین المللی نقره اعلام کرد: چین طی سال های آینده یک نقش مهم و کلیدی در بازار جهانی خواهد داشت. چین هم از نظر مصرف صنعتی و هم از لحاظ تولید نقره جایگاه مهمی در بازارهای بین المللی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش چین طی سال های اخیر بیش از 18 درصد تقاضای جهانی نقره را به خود اختصاص داده است. چین سومین کشور تولید کننده بزرگ نقره در جهان به شمار می رود.

تقاضای چین برای نقره در پنل های خورشیدی طی سال های اخیر به شدت افزایش داشته است به طوری که در سال 2017 میلادی این رقم به بیش از 65 میلیون اونس رسیده است. بیش از 70 درصد تولید پنل های خورشیدی جهان اکنون در چین انجام می شود.

رشد تقاضا از سوی صنایع الکترونیکی نیز عامل مهمی برای افزایش مصرف نقره در چین خواهد بود. مصرف نقره در بخش الکترونیک چین در سال 2017 میلادی به بیش از 78 میلیون اونس رسیده است.

پیش بینی می شود روند رو به رشد اقتصاد چین طی سال های آینده عامل مهمی برای افزایش تقاضای فلزات گرانبها به خصوص نقره خواهد بود.

تقاضای جواهرات نقره نیز طی سال های آینده در بازار چین رو به افزایش خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد