اونس طلا2394.45
مظنه15,996,000
18 گرم3,692,600
ارزش سکه36,038,988
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000
فدرال رزرو آمریکا:

تعرفه های تجاری ترامپ فشار سنگینی را بر شرکت های آمریکایی وارد می کند

سایت طلا : فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد، تعرفه های تجاری دولت ترامپ فشار سنگین و شدیدی را بر شرکت های آمریکایی وارد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک ، فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد: تعرفه های اعمال شده توسط دولت آمریکا علیه واردات فلزات و سایر کالاها، موجب وارد شدن فشار شدید و گسترده ای بر شرکت های آمریکایی و صنعتگران و تولید کنندگان این کشور شده است.

بر اساس این گزارش بانک مرکزی آمریکا افزود: همه ایالات با فشار ناشی از افزایش قیمت واردات و مواد خام مورد نیاز روبرو شده اند به خصوص مصالح ساختماتی و حمل و نقل کالاها. افزایش قیمت کالاهای وارداتی به خصوص فشار زیادی را بر شرکت های صنعتی آمریکا وارد کرده است.

در برخی از ایالت های آمریکا انتظارات تورمی رو به افزایش است. هزینه مصالح ساختمانی در آمریکا طی ماه های اخیر با رشد فزاینده ای روبرو شده است که علت اصلی این مساله اعمال تعرفه های تجاری از سوی دولت ترامپ علیه واردات مواد خام و اولیه مورد صنعت ساختمان سازی است.

شرکت های آمریکایی به شدت نسبت به تغییر سیاست های تجاری دولت ترامپ ابراز نگرانی کرده اند. در بخش انرژی نیز فدرال رزرو آتلانتا اعلام کرده است که تعرفه های اعمال شده علیه واردات فولاد و آلومینیوم احتمالا بر توسعه پروژه های انرژی این ایالت تاثیر منفی خواهد داشت.

صادرکنندگان چوب و الوار در شمال غرب آمریکا نیز اعلام کرده اند که با کاهش تقاضا از سوی چین روبرو شده اند، پکن تعرفه واردات الوار و چوب از آمریکا را افزایش داده است.

سیاست های تحاری دولت ترامپ موجب شده است تا چین، مکزیک کانادا و اتحادیه اروپا تدابیر تلافی جویانه ای را علیه واردات کالا از آمریکا اعمال کنند. این تعرفه ها به خصوص بخش کشاورزی آمریکا را به شدت متضرر کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد