اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس فدرال رزرو دالاس:

فدرال رزرو باید تا اواسط 2019 نرخ بهره را افزایش دهد

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو دالاس بر این باور است که فدرال ررزو آمریکا باید روند افزایش نرخ بهره را تا اواسط 2019 میلادی ادامه دهد.

به گزارش رویترز، روبرت کاپلان رئیس فدرال رزرو دالاس معتقد است که بانک مرکزی آمریکا باید تا اواسط 2019 نرخ بهره را افزایش دهد و پس از آن تصمیم بگیرد که آیا باید روند صعودی نرخ بهره را متوقف کند یا نه.

بر اساس این گزارش کاپلان افزود: فدرال رزرو آمریکا باید 3 یا 4 بار دیگر نرخ بهره را طی 9 تا 12 ماه آینده افزایش دهد تا نرخ بهره را به 2.5 تا 2.75 درصد برساند.

وی افزود: در شرایط کنونی خیلی زود است که بخواهیم برای افزایش بیشتر نرخ بهره یعنی بالاتر از 2.75 درصد اظهار نظر کنیم. این یک قضاوت و پیشداوری است که من برای اظهار نظر درباره آن آماده نیستم. باید تا اواسط سال آینده منتظر ماند و نظاره گر تحولات اقتصادی آمریکا باشیم.

فدرال رزرو آمریکا از ابتدای امسال تاکنون 2 بار نرخ بهره را افزایش داده و احتمالا قصد دارد در نشست های سپتامبر و دسامبر نرخ بهره را مجددا افزایش دهد.

وی در ادامه از جنگ تجاری آمریکا علیه چین دفاع کرد و گفت: این یک جنگ درست و منطقی است ولی نباید تعجب کرد اگر ماه ها یا سال ها برای حل و فصل این مناقشه زمان لازم باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد