اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه استاندارد چارترد:

قیمت طلا پس از نشست فدرال رزرو آمریکا افزایش خواهد یافت

سایت طلا : تحلیلگران موسسه استاندارد چارترد بر این باورند که قیمت جهانی طلا پس از نشست سپتامبر فدرال ررزو آمریکا روندی صعودی خواهد گرفت.

به گزارش کیتکو نیوز ، در حالی که نشست فدرال رزرو آمریکا قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود، تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری استاندارد چارترد پیش بینی می کنند که قیمت جهانی طلا پس از این نشست با افزایش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش استاندارد چارترد اعلام کرد: تنش های تجاری و عملکرد یوان چین و پول ملی کشورهای نوظهور می تواند تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا در کوتاه مدت داشته باشد.

تحلیلگران این موسسه افزودند: پیش بینی ما این است که قیمت طلا در کوتاه مدت پس از نشست فدرال رزرو آمریکا با افزایش روبرو خواهد شد. پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در این نشست نرخ بهره را به میزان 0.25 درصد افزایش خواهد داد. تجربه ثابت کرده است که قیمت طلا معمولا پیش از برگزاری نشست فدرال رزرو با کاهش روبرو می شود ولی پس از هر نشست، قیمت طلا یک روند صعودی را آغاز می کند.

البته عوامل فصلی نیز تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا در ماه های اخیر داشته است. تقویت ارزش دلار آمریکا تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و سایر قدرت های اقتصادی جهان نیز عامل مهمی برای ضعف قیمت طلا بوده است.

قیمت طلا از ابتدای 2018 تاکنون بیش از 8 درصد کاهش داشته است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد