اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا نزدیک به پایین ترین سطح خود در یک هفته اخیر رسید

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه تحت تاثیر تقویت ارزش دلار آمریکا و ادامه نگرانی ها درباره تنش های تجاری در عرصه جهانی به پایین ترین سطح خود در یک هفته اخیر رسیده است.

به گزارش رویترز ، ادامه تنش ها بر سر جنگ تجاری بین آمریکا و سایر قدرت های بزرگ جهانی موجب شده است تا ارزش دلار با افزایش روبرو شود و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کند.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز به 1191 دلار رسیده است که نزدیک به پایین ترین سطح خود در یک هفته اخیر است. قیمت طلا روز سه شنبه نیز به 1189 دلار در هر اونس کاهش یافته بود.

نگرانی های مربوط به افزایش شدید تورم در ترکیه موجب شده است تا فشارهای زیادی بر بازار سهام و ارزش پول ملی کشورهای نوظهور و در حال توسعه وارد شود. تازه ترین آمارها نشان می دهد که آفریقای جنوبی نیز در سه ماه دوم امسال وارد رکود اقتصادی شده است.

گمانه زنی ها نشان می دهد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد پنجشنبه تعرفه های جدیدی را علیه 200 میلیارد دلار واردات کالاهای چینی اعمال کند.

مذاکرات تجاری آمریکا و کانادا قرار است از امروز چهارشنبه از سر گرفته شود. ترامپ تهدید کرده است که کانادا را از توافق تجاری آمریکای شمالی خارج خواهد کرد.

قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون 8.5 درصد کاهش داشته است. تحلیلگران معتقدند سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1190 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها تا 1179 دلار کاهش خواهد یافت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد