اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا به پایین ترین حد در 7 ماه اخیر رسید

سایت طلا : تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که شاخص اعتماد مصرف کننده در اقتصاد آمریکا طی ماه اوت به پایین ترین سطح خود در 7 ماه اخیر رسیده است.

به گزارش رویترز، در شرایطی که خانوارهای آمریکایی به شدت نگران افزایش قیمت کالاها و خدمات و تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین هستند، شاخص اعتماد مصرف کننده به پایین ترین حد خود در 7 ماه گذشته رسیده است.

بر اساس این گزارش دانشگاه میشیگان در تازه ترین تحقیق و بررسی خود اعلام کرده است که شاخص اعتماد مصرف کننده در اقتصاد آمریکا طی ماه اوت به کمتر از 96.2 واحد رسیده است.

این پایین ترین شاحص اعتماد مصرف کننده در آمریکا از ژانویه به شمار می رود. این شاخص در ماه جولای به بیش از 97.9 واحد رسیده بود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، نگرانی نسبت به ادامه روند صعودی قیمت کالاها و خدمات و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تاثیر زیادی بر افت شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا داشته است.

انتظارات تورمی مصرف کنندگان در اقتصاد آمریکا نیز در این مدت با افزایش روبرو شده است. به نظر می رسد افزایش تنش های تجاری بین آمریکا و شرکای اقتصادی اش عامل اصلی افزایش تورم خواهد بود.

اقتصاد آمریکا در سه ماه دوم امسال رشد 4.2 درصدی را ثبت کرده است. این سریع نرخ رشد اقتصادی آمریکا در 4 سال اخیر به شمار می رود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد