اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش مالیات ها، اقدام جدید چین برای حمایت از رشد اقتصادی

سایت طلا : کابینه چین تدابیر جدیدی را برای کاهش هزینه های شرکت ها و حمایت از رشد و رونق اقتصادی اعلام کرده است.

به گزارش رویترز، در حالی که تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین، به شدت رشد و رونق اقتصادی چین را تهدید می کند، کابینه چین اخیرا تصمیم گرفته است تا تدابیر ویژه ای را با هدف کاهش هزینه های شرکت ها و کمک به رشد و رونق تولید ناخالص داخلی اتخاذ کند.

بر اساس این گزارش جنگ تجاری با آمریکا، به شدت صادرکنندگان چینی را تهدید می کند. شورای دولتی چین اعلام کرده است که قصد دارد مالیات ها را به نحوی کاهش دهد که هزینه های شرکت ها تا 5 میلیارد یوان معادل 6.59 میلیارد دلار کاهش پیدا کند.

چین هزینه های زیر ساختی را به شدت افزایش داده و تدابیر خاصی را برای کمک به شرکت های کوچکتر در نظر گرفته است تا مانع از کاهش شدید رشد اقتصادی شود.

آمارهای رسمی جدید نشان می دهد که رشد اقتصادی چین رو به کاهش است و این مساله به نگرانی مهمی برای سیاستگذاران اقتصادی چین تبدیل شده است.

کابینه چین اعلام کرد: کاهش مالیات ها و کاهش هزینه شرکت ها راهکارهای مهمی برای اجرای سیاست های مالی فعال و کمک به ثبات اقتصادی خواهد بود.

برخی منابع آگاه اعلام کرده اند که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تشدید جنگ تجاری با چین آماده شده و به زودی تعرفه های سنگینی را علیه واردات 200 میلیارد دلار کالا از چین اعمال می کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد