اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد بین المللی پیش بینی کرد:

رشد فزاینده قیمت طلا بسیار نزدیک است

سایت طلا : یک تحلیلگر ارشد اقتصادی پیش بینی می کند که روند صعودی ارزش دلار آمریکا و افت قیمت طلا به زودی پایان خواهد یافت.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز ، جان هاتهاوی تحلیلگر برجسته اقتصادی و استراتژیست بین المللی تاکید کرد: به نظر من رشد فزاینده قیمت طلا در بازارهای جهانی کاملا قریب الوقوع و نزدیک است.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: گرچه طی ماه های اخیر افزایش ارزش دلار فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است ولی به نظر من این روند به زودی معکوس خواهد شد و با کاهش ارزش دلار ، قیمت جهانی طلا با افزایش چشمگیری روبرو می شود.

اظهارات هاتهاوی در شرایطی است که طلا توانسته است بار دیگر بالاتر از سطح حمایتی 1200 دلاری تثبیت شود.

وی گفت: دلار آمریکا همچنان بزرگترین تهدید برای بازار طلا به شمار می رود. البته اوضاع اقتصادی آمریکا آنطور که بسیاری از سرمایه گذاران و کارشناسان تصور می کنند، مستحکم و قوی و رضایت بخش نیست. این فرضیه درست نیست که اگر اقتصاد جهانی با رکود روبرو شود، اقتصاد آمریکا مانند جزیره ای می تواند از تبعات منفی این رکود و بحران اقتصادی در امان باشد.

وی در پایان افزود: بحران کسری بودجه و بدهی آمریکا می تواند در نهایت به ضرر ارزش دلار باشد و قیمت جهانی طلا را افزایش دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد