اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
بلومبرگ:

ترامپ برای تشدید جنگ تجاری با چین آماده می شود

سایت طلا : شبکه خبری بلومبرگ ادعا کرده است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تشدید جنگ تجاری با چین اقدامات لازم را انجام داده و از مشاورانش خواسته است تا زمینه اعمال تعرفه های تجاری علیه 200 میلیارد دلار کالا از چین را آماده کنند.

به گزارش رویترز، شبکه بلومبرگ روز پنجشنبه مدعی شد که ترامپ به زودی جنگ تجاری با چین را تشدید خواهد کرد و به مشاورانش گفته است که آماده اعمال تعرفه علیه 200 میلیارد دلار واردات کالا از چین است.

بر اساس این گزارش کاخ سفید هنوز به این ادعای بلومبرگ واکنشی نشان نداده است. ترامپ بر این باور است که علت اصلی پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 میلادی، مواضع سختگیرانه اش در قبال تجارت و حمایت از فرصت های شغلی در آمریکا بوده است.

آمریکا از چین خواسته است تا کسری تجاری 375 میلیارد دلاری با واشنگتن را به شدت کاهش دهد و دسترسی به بازار خود را تسهیل کرده و مالکیت معنوی را به رسمیت بشمارد.

آمریکا و چین پیش از این تعرفه های سنگینی را علیه 50 میلیارد دلار مبادلات تجاری خود وضع کرده اند. مذکرات دو طرف برای کاهش تنش های تجاری تاکنون هیچ گونه پیشرفتی نداشته است.

ترامپ قصد دارد تعرفه های جدید 25 درصدی را علیه واردات چین اعمال کند. چین نیز تهدید کرده است که تدابیر تلافی جویانه ای را اتخاذ خواهد کرد.

منابع آگاه گفته اند که ترامپ هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است و مقام های ارشد کاخ سفید هنوز بر سر نحوه برخورد با چین اختلاف نظر دارند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد