اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
27

تحلیل بیزینس لاین از بهترین فرصت برای خرید طلا

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بهترین فرصت برای خرید طلا در شرایط کنونی در محدوده قیمتی 1180 تا 1185 دلاری خواهد بود.

به گزارش بیزینس لاین ، قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر همچنان تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا و تنش های تجاری بین آمریکا و چین بوده است.

بر اساس این گزارش، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی امیدوار بودند تا با برگزاری مذاکرات تجاری آمریکا و چین، تاحدی از مناقشات دو کشور کاهش پیدا کند ولی این مذاکرات بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافته است.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بهترین فرصت برای خرید و سرمایه گذاری در بازار طلا وقتی است که قیمت هر اونس در محدوده 1180 تا 1185 دلاری قرار دارد. البته قیمت طلا باید در این محدوده تثبیت شود.

سرمایه گذاران بین المللی باید حد ضرر 1170 دلاری را برای خود تعیین کنند. در صورتی که قیمت طلا بالاتر از این سطح تثبیت شود، نخستین هدف 1210 و سپس 1235 دلار خواهد بود.

سطح حمایتی قیمت هر اونس طلا نیز در کوتاه مدت 1160 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1145 دلار و سپس 1125 دلار کاهش خواهد یافت.

سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط فعلی نیز ابتدا 1195 دلار و سپس 1205 و 1242 دلار خواهد بود.

گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا نیز فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است. متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره در ماه های آینده وجود دارد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد