اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
شرکت کشتیرانی مرسک:

تعرفه ها بیشتر به آمریکا لطمه می زند تا اقتصاد جهانی

سایت طلا : مدیر بزرگترین شرکت کشتیرانی جهان "مولر مرسک" بر این باور است که اقتصاد آمریکا چندین برابر بیشتر از سایر کشورهای جهان از جنگ تجاری ضربه خواهد خورد.

به گزارش بلومبرگ، سورن اسکو رئیس شرکت مولر مرسک بزرگترین خط کشتیرانی جهان تاکید کرد: تشدید جنگ تجاری در عرصه بین المللی چندین برابر بیشتر از سایر اقتصادهای جهان به ضرر اقتصاد آمریکا خواهد بود و اقتصاد ایالات متحده خسارات زیادی را متقبل خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی افزود: تشدید جنگ تعرفه ای و سیاست های حمایتی می تواند در نهایت موجب کاهش 0.1 تا 0.3 درصدی رشد اقتصادی جهان شود ولی این جنگ تعرفه ای می تواند رشد اقتصادی آمریکا را 3 تا 4 درصد کاهش دهد.

شرکت مرسک بیش از 20 درصد کالاهای مصرفی جهان را حمل و نقل می کند. اعمال تعرفه های شدید می تواند موجب کاهش حجم مبادلات تجاری در جهان شده و در نهایت به ضرر این شرکت تمام شود. البته مرسک سعی کرده است تا تمرکز بیشتری بر روی انتقال محموله های تجاری بین آسیا و اروپا داشته باشد.

اسکو گفت: اگر آمریکا کالاهای مصرفی چینی را هدف قرار دهد، تجار و بازرگانان آمریکایی به دنبال تامین کالاهای مورد نیاز خود از ویتنام، اندونزی و سایر کشورهای آسیایی خواهند بود.

آمریکا و چین طی ماه های اخیر تعرفه های سنگینی را علیه یکدیگر اعمال کرده اند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد