اونس طلا2394.45
مظنه15,897,000
18 گرم3,669,800
ارزش سکه35,815,941
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,000,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000
175/176

نگاهی به تقویم اقتصادی هفته جاری: 5 رویداد مهم و تاثیرگذار کدامند؟

سایت طلا : تحلیلگران اینوستینگ بر این باورند که بازارهای مالی جهان طی روزهای آینده بیشتر تحت تاثیر مذاکرات تجاری آمریکا و چین قرار خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، منابع آگاه اعلام می کنند که مقام های ارشد تجاری آمریکا و چین قصد دارند با انجام دور جدید مذاکرات، احتمالا به تنش های تجاری دو جانبه پایان دهند.

بر اساس این گزارش هیئت 9 نفره چین به ریاست وانگ شوون معاون وزیر بازرگانی قرار است روز چهارشنبه به واشنگتن سفر کند و مذاکراتی با مقام های آمریکایی داشته باشد.

امیدواری های زیادی وجود دارد که دو قدرت بزرگ اقتصادی جهان بتوانند اختلافات تجاری خود را حل و فصل کنند.

وال استریت ژورنال نیز گزارش داده است که مقام های آمریکا و چین در حال آماده کردن طرحی هستند تا در صورت نهایی شدن در نشست ترامپ و شی جین پینگ رئیس جمهور چین در ماه نوامبر به امضای دو طرف برسد.

چین و آمریکا طی ماه های اخیر تعرفه های تجاری سنگینی را علیه یکدیگر وضع کرده اند این مساله موجب کاهش ارزش یوان و شاخص سهام چین شده است.

دومین رویداد مهم ، برگزاری نشست سالیانه جکسون هول با حضور اقتصاددانان و روسای بانک های مرکزی است که در محل فدرال رزرو کانزاس سیتی برگزار خواهد شد.

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار است جمعه در این نشست سخنرانی مهمی داشته باشد.

سومین رویداد مهم، انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو است که قرار است چهارشنبه منتشر شود. فدرال رزرو در نشست اوت نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرد و پیش بینی می شود تا پایان امسال 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

چهارمین رویداد ، انتشار آمارهای مربوط به سفارش کالاهای بادوام در آمریکا در ماه جولای است که قرار است روز جمعه منتشر شود. پیش بینی می شود سفارش کالاهای بادوام در آمریکا طی ماه گذشته با کاهش 0.3 درصدی روبرو شده باشد.

پنجمین رویداد مهم اقتصادی نیز انتشار آمارهای شاخص خرید مدیران منطقه یورو است که قرار است پنجشنبه اعلام شود. پیش بینی می شود این شاخص به 54.3 واحد رسیده باشد.

بانک مرکزی اروپا احتمالا قصد دارد برنامه خرید اوراق قرضه را تا پایان امسال خاتمه دهد و نرخ بهره را از اواسط سال آینده افزایش دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد