اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
166

تحلیگران اقتصادی: مثبت بودن مذاکرات تجاری آمریکا و چین به نفع قیمت طلا خواهد بود

سایت طلا : برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که اگر مذاکرات تجاری آمریکا و چین طی روزهای آینده مثبت باشد، قیمت طلا در بازارهای جهانی افزایش خواهد یافت.

به گزارش کیتکو نیوز ، در شرایطی که بحران ارزی ترکیه و تقویت ارزش دلار آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است، مقام های ارشد آمریکا و چین قصد دارند طی روزهای آینده درباره مسائل تجاری و اختلافات دو کشور درباره تعرفه ها و حق مالکیت معنوی مذاکره کنند.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی معتقدند اگر این مذاکرات نتیجه و دستاوردی مثبت و امیدوار کننده داشته باشد، این مساله در نهایت به نفع بازارهای بین المللی به خصوص فلزات گرانبها خواهد بود.

مثبت بودن مذاکرات تجاری آمریکا و چین می تواند موجب کاهش ارزش دلار شود و این مساله در نهایت به نفع تقاضای طلا در بازارهای مختلف به خصوص بازارهای نوظهور خواهد بود.

البته باب هابرکورن تحلیلگر ارشد موسسه آر جی او فیوچرز بر این باور است که قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش محدودی روبرو خواهد شد چرا که بازارهای بین المللی منتظر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست ماه آینده است. پیش بینی می شود فدرال رزرو تا پایان امسال 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

گروهی از تحلیلگران اقتصادی نیز معتقدند که قیمت طلا طی روزهای آینده تا 1150 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

البته اگر طلا بتواند بالاتر از سطح 1180 دلاری تثبیت شود، قیمت این فلز گرانبها تا 1200 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد