اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
159

هشدار واحد اطلاعات بلومبرگ درباره کاهش قیمت جهانی کالاها

سایت طلا : واحد اطلاعات بلومبرگ هشدار داده است که کاهش شدید قیمت کالاها در تابستان امسال می تواند یک خطر بزرگ برای بازار سهام آمریکا باشد.

به گزارش بلومبرگ، مایک مک گلون استراتژیست ارشد بازار کالا در این باره گفت: کاهش قیمت کالاها هیچ گونه هماهنگی با روند رشد و رونق اقتصاد جهانی ندارد و این مساله یک تهدید جدی و بزرگ برای بازار سهام آمریکا به شمار می رود.

بر اساس این گزارش وی افزود: اگر قیمت کالاها نتواند از این روند نزولی بازگشت کرده و به یک مسیر صعودی برسد، این مساله در نهایت به یک مشکل بزرگ برای بازار سهام و اقتصاد جهانی تبدیل خواهد شد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، تشدید تنش های تجاری و بحران ارزی اخیر در ترکیه فشار شدیدی را بر قیمت جهانی کالاها وارد کرده است.

به عنوان مثال قیمت مس در ماه گذشته نوسانات شدیدی در بازارهای جهانی داشته است. قیمت مس روز چهارشنبه در شرایطی به پایین ترین سطح خود در یک سال اخیر رسید که اخبار رسمی نشان می دهد اعتصاب کارگران معدن اسکوندیدا در شیلی تاثیری بر روند عرضه جهانی این فلز گرانبها نخواهد داشت.

به نظر می رسد تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین دو قدرت بزرگ اقتصادی جهان عامل اصلی کاهش تقاضا برای کالاهای راهبردی و حساس به شمار می رود.

مذاکرات تجاری آمریکا و چین قرار است طی روزهای آینده برگزار شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد